Stanje naročila
Fotokioski
Informacije
08 205 91 91

Moj uporabniški račun

Prosim izberite...
Ob odjavi se iz varnostnih razlogov izbrišejo vsi neshranjeni projekti in vsebina vaše košarice.

Naša politika

Vse svoje poslovne dejavnosti izvajamo v skladu z nacionalnimi in mednarodnimi zakoni ter splošno priznanimi etičnimi načeli. Namen našega poslanstva je prikazati našo korporativno kulturo, ki jo opredeljujejo integriteta, zanesljivost in odgovornost.

Na poti do uresničitve vaših ciljev s pravičnostjo, zaupanjem in samozavestjo

CEWE je vodilni ponudnik fotografskih storitev in tehnološki vodja na področju industrijske fotografije v Evropi. Naš cilj je braniti in širiti ta vodilni položaj. To nameravamo doseči izključno z uspešnostjo, integriteto in poštenimi poslovnimi praksami. V središču naših dejavnosti so osredotočenost na stranke, kakovost izdelkov, najvišja raven inovacij in ugled našega podjetja. Naš ugled je temelj uspešnega tekmovanja. Družba CEWE kot podjetje deluje in bo še naprej delovala odgovorno, strateško, preudarno in gospodarno. Velik poudarek daje pridobivanju strank z usposobljenimi zaposlenimi in visokokakovostnimi izdelki. To vključuje dosledno zavezanost našim zaposlenim, ki so odgovorni tudi za svoje osebno življenje.

K temu bistveno prispeva vsakdo. Zavzemamo se za pošteno delovno okolje; naši zaposleni so naše najpomembnejše bogastvo.

Podjetništvo in razumevanje vodenja

Za kulturo našega podjetja sta značilna partnerstvo in spoštovanje posameznika. Dobro obveščeni in motivirani zaposleni, ki se poistovetijo s podjetjem in njegovimi temeljnimi vrednotami, so ključ do kakovosti, učinkovitosti, inovativnosti in rasti. Naše razumevanje vodenja kot partnerstva temelji na medsebojnem zaupanju, spoštovanju posameznikov in načelu prenosa odgovornosti. V skupini obstaja jasna želja po ohranitvi zaposlenih. Vodstvo, nadzorniki in zaposleni so si enotni, da pripisujejo velik pomen doseganju dobrega ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Naši zaposleni imajo največjo možno svobodo in so v okviru svojih pristojnosti vključeni tako v proces odločanja kot tudi v gospodarski uspeh podjetja. Podjetja v naši skupini vodijo direktorji in vodilni delavci, ki razmišljajo in delujejo podjetniško. Uživajo visoko stopnjo samostojnosti in so v celoti odgovorni. V skladu s tem od zaposlenih pričakujemo, da se bodo poistovetili z našimi cilji in da bodo zvesti interesom podjetja kot celote.

Poslovni partnerji in konkurenca

Naš odnos s poslovnimi partnerji zaznamujeta zaupanje in integriteta ter temeljita na poštenosti in zanesljivosti. Smo zaupanja vredni partnerji in od vas pričakujemo, da boste na vseh področjih poslovanja spoštovali vse veljavne zakone in predpise. Zato ne sprejemamo nobenega vedenja, ki bi postavljalo pod vprašaj ali ogrožalo našo integriteto. Zavzemamo se za pošteno konkurenco ter inovativno kakovost in učinkovitost. Zavračamo nezakonite sporazume ali navidezne ponudbe. Iz tega sledi, da si ne bomo prizadevali pridobiti posla s prejemanjem neupravičene prednosti ali ponujanjem neupravičene prednosti.

Družbena odgovornost podjetij

Naši delničarji vidijo lastništvo tudi kot dolžnost do družbe. Menijo, da je prispevek podjetja k družbi tisto, kar mu daje legitimnost v tržnem gospodarstvu. Naša skupina in njeni zaposleni spoštujejo zakonodajo. V podjetju in zunaj njega vedno ravnajo odgovorno in se ravnajo po etičnih načelih. To so poštenost, integriteta, zvestoba, pravičnost, strpnost in odprtost. Še posebej smo zavezani varovanju svojih zaposlenih in okolja, kar uresničujemo s trajnostnim razvojem. To vključuje družbeno odgovornost podjetij in spoštovanje najvišjih etičnih standardov. To se odraža tudi v našem strogem zavračanju izdelkov, izdelanih z otroškim delom.

Zaveza

Svoja poslovna načela nenehno kritično preverjamo in izboljšujemo. Od vseh zaposlenih pričakujemo, da bodo upoštevali te cilje in temeljne vrednote ter da bodo vedno ravnali v skladu z njimi. Vodje imajo posebno odgovornost in so vzorniki.

Pregledno in odgovorno upravljanje

Ta kodeks ravnanja je zavezujoče vodilo za družbo in vse zaposlene v njenih podružnicah. Če nacionalna zakonodaja določa strožja pravila za tuje hčerinske družbe, imajo ta prednost.

Kodeks ravnanja temelji na naših etičnih vrednotah in poslovnih načelih, ki jih podpirajo in za katere sta značilni integriteta in lojalnost. Kot pošten podjetnik smo zavezani najvišjim etičnim standardom. Do svojih strank imamo veliko odgovornost. Naše stranke in poslovni partnerji nam lahko zaupajo. To zlasti pomeni, da vedno spoštujemo zakonodajo, pošteno tekmujemo in smo zanesljivi partnerji. Prepričani smo, da je to edini način za dolgoročno zagotavljanje konkurenčnosti ter s tem zaposlovanja in gospodarskega uspeha.

Kodeks ravnanja ne more in ne želi urejati vsega. Vsebuje načela in minimalne standarde, ki so enako zavezujoči za vse zaposlene in jih morajo upoštevati. Poleg tega želimo k sprejetju teh načel spodbuditi tudi vse, ki z nami sodelujejo.

Kodeks ravnanja je namenjen izvajanju naših načel ravnanja:

  • Naša dejanja vodita integriteta in zakonito ravnanje.
  • Naše dejavnosti vodijo načela poštenosti, integritete in etike.
  • Naši poslovni odnosi temeljijo na dejstvih in so brez nepoštenih praks.
  • Izogibamo se konfliktom med interesi družbe CEWE in zasebnimi interesi.
  • Poslovne informacije ali skrivnosti podjetja ohranjamo zaupne.
  • Ne bomo dopuščali zlorabe lastnega položaja v osebno korist, v korist tretjih oseb ali v škodo skupine CEWE.

1. Načela ravnanja z zaposlenimi, strankami in poslovnimi partnerji

Družba CEWE pričakuje, da se z vsemi zaposlenimi, strankami in poslovnimi partnerji ravna pošteno ter spoštuje njihove pravice in zasebnost. Diskriminacija na podlagi spola, rase, invalidnosti, izvora, vere, starosti ali spolne identitete ni dovoljena.

Podjetje ne bo dopuščalo spolnega nadlegovanja. Prav tako ne dopuščamo tako imenovanega mobinga. To med drugim vključuje zaničevanje zaposlenega ali njegove družine, širjenje govoric, grožnje, poniževanje, žalitve, nadlegovanje, nedostojno gledanje nadrejenih ali sodelavcev in namerno prikrivanje informacij, potrebnih za delo. Zadevna oseba ima pravico, da jo kontaktne osebe, kot so nadzorniki, svet delavcev ali kadrovska služba, poslušajo in jemljejo resno.

2. Izogibanje navzkrižju interesov

2.1 Osnovna načela

Zasebni in poslovni interesi morajo biti strogo ločeni. Poslovni odnosi ali stiki se ne smejo uporabljati za osebne koristi ali koristi tretjih oseb in ne smejo povzročiti neugodnih posledic za podjetje. V primeru dvoma se morajo zaposleni posvetovati s svojim nadrejenim v primeru morebitnega ali grozečega navzkrižja interesov. Za nasvet in pomoč se morajo obrniti na svojega nadrejenega, kadrovsko službo ali pooblaščenca za skladnost. V zvezi s tem se lahko vsi zaposleni obrnejo tudi na svet delavcev ali varuha človekovih pravic.

Da bi se izognili navzkrižju interesov med podjetjem in zasebnim sektorjem, se morajo zaposleni v podjetju na splošno vzdržati dajanja zasebnih nalog poslovnim partnerjem družbe CEWE. Če se naknadno ugotovi, da je poslovni partner družbe CEWE prejel zasebno nalogo, je treba o tem nemudoma obvestiti pooblaščenca za skladnost.

**2.2 Navzkrižja interesov zaradi sekundarnih dejavnosti

Zaposleni v družbi CEWE morajo za opravljanje sekundarnih dejavnosti pridobiti dovoljenje kadrovskega oddelka/generalnega direktorata. Družba CEWE bo zavrnila ali preklicala odobritev za opravljanje sekundarnih dejavnosti, če obstajajo znaki, da lahko sekundarna dejavnost ovira izvajanje pogodbenih obveznosti in/ali krši zakonske ali delovnopravne obveznosti. Da bi se izognili navzkrižju interesov, sekundarna zaposlitev pri konkurentih ali drugih poslovnih partnerjih na splošno ni dovoljena.

**2.3 Nasprotja interesov zaradi lastništva delnic

Pomembni deleži v drugih podjetjih v neposrednem poslovnem okolju (vključno zlasti s konkurenti, strankami in dobavitelji) so dovoljeni le z izrecno pisno odobritvijo upravnega odbora družbe CEWE.

Pomembne finančne interese ožjih družinskih članov pri konkurentu, stranki ali dobavitelju je treba prijaviti.

3. Obravnava prejetih dajatev

Proizvajalci in dobavitelji morajo biti izbrani na podlagi poštene konkurence ob upoštevanju cene, kakovosti in ustreznosti njihovega delovanja. Enako velja za druge poslovne partnerje in dobavitelje. Zaposleni v družbi CEWE ne smejo zahtevati ali sprejemati napitnine od tretjih oseb, s katerimi druba CEWE želi vzpostaviti ali vzdržuje poslovni odnos.

**3.1 Darila ali druge ugodnosti

Druge ugodnosti lahko vključujejo finančne spodbude, brezplačno ali po znižani ceni zagotavljanje uporabnih predmetov, popuste, vabila na počitniška potovanja ali brezplačne vstopnice za posebne dogodke. Zaposleni v družbi CEWE na splošno ne smejo prejemati daril. Če to iz vljudnostnih razlogov ni mogoče, je treba takšna darila takoj predati nadrejenemu, kadrovskemu oddelku ali uradniku za skladnost. Uporabiti jih je treba za donacije v naravi dobrodelnim organizacijam ali dražbe med zaposlenimi ali za druge namene podjetja. O donacijah drugih ugodnosti je treba poročati ustreznemu nadzorniku in jih dokumentirati. Izjeme od tega pravila lahko v izjemnih primerih odobri vodstvo.

Sprejemanje gotovine je brez izjeme prepovedano.

Zasebna ali službena potovanja, povezana s službenim potovanjem, ne smejo biti na stroške poslovnih partnerjev ali tretjih oseb. Takšni potni stroški se brez izjeme obračunajo v skladu z ustrezno politiko potnih stroškov.

**3.2 Poslovni obroki in zabava

Poslovni obroki, ki se zaradi svoje priložnosti, narave, pogostosti in obsega štejejo za običajno poslovno zabavo, tj. za zakonite poslovne namene, so dovoljeni, če je povabilo prostovoljno in v razumnih mejah običajnega sodelovanja. Vendar se je treba izogibati vsakršnemu videzu neprimernega vpliva na poslovne odločitve. Od vseh zaposlenih pričakujemo potrebno občutljivost v zvezi s tem.

Vabila poslovnim partnerjem ali ponudnikom storitev na druge dogodke (npr. športne ali kulturne dogodke, interne sejme, dogodke z informacijami o izdelkih, seminarje, tečaje usposabljanja itd.) so dovoljena le, če so po naravi in obsegu ustrezna ter objektivno običajna za poslovanje. Vendar jih mora v vsakem primeru predhodno odobriti nadzornik. Potne stroške in stroške nastanitve, ki nastanejo v zvezi s tem, načeloma krije družba CEWE.

Člani upravnega odbora lahko sprejemajo in izdajajo vabila, ter se udeležujejo in gostijo dogodke, če je dogodek organiziran iz poslovnih razlogov in je v interesu skupine CEWE.

4. Darila poslovnim partnerjem

Poslovnim partnerjem se ne sme dati nobene finančne ali druge koristi, ki bi lahko vplivala na poslovno presojo prejemnika ali povzročila navzkrižje interesov.

**4.1 Darila ali druge ugodnosti tretjim osebam

Poslovnim partnerjem se ne smejo ponujati, obljubljati ali zagotavljati nobene druge ugodnosti (zlasti finančne). Darila se lahko dajejo v okviru običajnega poslovnega odnosa in v ustreznem finančnem znesku. Prejemnik jih ne sme obravnavati kot ugodnost, ki bi lahko vplivala na njegove poslovne odločitve v smislu dajalčevih preferenc. Vrednost daril ne sme presegati 50,00 EUR na osebo v koledarskem letu. Odstopanja od tega pravila mora predhodno odobriti vodstvo in o njih obvestiti pooblaščenca za skladnost.

**4.2 Zabava

Dovoljeni so poslovni obroki, ki glede na priložnost, vrsto, pogostost in obseg veljajo za poslovno zabavo, tj. služijo legitimnemu poslovnemu namenu. Podrobnosti so navedene v seznamu stroškov.

**4.3 Ravnanje z javnimi organi in uradniki

Politični funkcionarji in predstavniki (uradniki) javnih organov ali javnih teles so dolžni delovati v javnem interesu. Zato so dovoljena le primerna in priložnostna darila, ki so v skladu z družbeno vljudnostjo in ne zmanjšujejo spoštovanja urada ali politične funkcije (npr. šopek rož ali steklenica vina ob rojstnem dnevu, obletnici ali odhodu s položaja).

5. Donacije/podpora

Skupina CEWE sodeluje v družbenem in civilnem življenju v obsegu, ki je običajen v podjetjih, z donacijami za dobrodelne, socialne, kulturne, športne in znanstvene namene. Ne daje neposrednih ali posrednih donacij političnim strankam ali fundacijam, povezanim s strankami.

6. Boj proti kriminalu in korupciji belih ovratnikov

CEWE nasprotuje vsem oblikam korupcije in z njo povezanih kaznivih dejanj. Korupcijo strogo zavračamo in je ne bomo dopuščali.

Korupcija se pogovorno razume kot zloraba zaupane oblasti za osebne interese. v kazenskem pravu vključuje kazniva dejanja podkupovanja, podkupljivosti, sprejemanja koristi in dajanja koristi (členi 331-335 kazenskega zakonika). podkupovanje in korupcija v poslovnih odnosih sta tudi kaznivi dejanji, za kateri je zagrožena denarna ali zaporna kazen do treh let, v hujših primerih pa do petih let (člena 299 in 300 kazenskega zakonika).

Družba CEWE se proaktivno bori proti korupciji z ustreznimi organizacijskimi ukrepi in kadrovsko politiko. Poleg tega si podjetje po najboljših močeh prizadeva za odkrivanje in pregon korupcije in z njo povezanih kaznivih dejanj, ne glede na vpleteno osebo.

Zaposleni, ki so izpostavljeni podkupovanju, morajo o tem nemudoma poročati svojemu nadrejenemu in/ali pooblaščencu za skladnost poslovanja.

Zaposleni, ki sumijo korupcijo ali druge kaznive ali resne kršitve, morajo takšne sume prijaviti. Poleg neposrednega vodje sta kontaktni točki tudi pooblaščenec za skladnost v podjetju in protikorupcijski varuh človekovih pravic. Varuh prejema nasvete o morebitnih primerih korupcije, ki se obravnavajo strogo zaupno zaradi obveznosti varovanja odvetniške poklicne skrivnosti. Dejstva bo posredoval pooblaščencu za skladnost poslovanja le, če se bo žvižgač s tem izrecno strinjal. Identiteta prijavitelja ne bo razkrita, razen če prijavitelj to zahteva.

7. Razkritje javnosti

Sodelovanje v javnih ali dobrodelnih ustanovah, združenjih ali javnih funkcijah na občinski ali državni ravni ter opravljanje častnih funkcij je za podjetje na splošno dobrodošlo, če takšno sodelovanje ali opravljanje častnih funkcij ne ogroža izvajanja pogodbenih obveznosti in je združljivo s položajem v podjetju. O sprejemanju takšnih obveznosti se morate pogovoriti s svojim nadrejenim ali kadrovskim oddelkom.

Izjave, ki jih vodstveni delavci dajejo javnosti v intervjujih, predstavitvah ali publikacijah v zvezi z družbo, morajo biti skladne z interesi in cilji družbe glede na čas, kontekst in vsebino. Zato se je treba o njih vedno posvetovati z vodstvom in v primeru odnosov z mediji z osebo, odgovorno za korporativno komuniciranje.

8. Varovanje lastnine in podatkov podjetja, zaupnost

Vsi zaposleni v družbi CEWE morajo odgovorno ravnati z lastnino podjetja in jo zaščititi pred izgubo, poškodbo ali zlorabo. Poleg sredstev, namenjenih uporabi, kot so računalniki, stroji itd., to vključuje zlasti neopredmetena sredstva, kot so ustrezni podatki, poslovne skrivnosti, patenti in blagovne znamke.

Oprema ali predmeti podjetja se ne smejo uporabljati v zasebne namene ali odnašati iz prostorov podjetja brez izrecnega soglasja nadzornika. Podrobnosti o prenosnih računalnikih, telefonih itd. so zajete v posebnih delovnih navodilih za uporabo IT.

Zaposleni morajo ohraniti popolno zaupnost skrivnosti podjetja in poslovnih skrivnosti tako med prenehanjem zaposlitve kot tudi po njem.

9. Pravila o notranjih informacijah

Dokler imajo osebe notranje informacije o družbi CEWE, ne smejo trgovati z vrednostnimi papirji družbe, ki kotirajo na borzi. Notranja informacija je vsaka informacija, ki ni javno dostopna in lahko vpliva na odločitev vlagatelja o nakupu, prodaji ali posedovanju vrednostnega papirja (člena 13 in 14 WpHG).

Družba CEWE vodi register notranjih informacij, v katerem so navedene vse osebe s potencialno notranjo informacijo.

Notranje informacije se brez dovoljenja ne smejo posredovati osebam zunaj družbe CEWE (npr. novinarjem, finančnim analitikom, strankam, svetovalcem, družinskim članom ali prijateljem). Vedno je treba poskrbeti, da se znanje, ki je pomembno za notranje osebe, hrani pod ključem ali je zavarovano tako, da nepooblaščene osebe nimajo dostopa do njega.

10. Delovanje v skladu s kodeksom ravnanja

**10.1 Spoštovanje kodeksa ravnanja in posledice kršitev

Vsak zaposleni je odgovoren za spoštovanje določb kodeksa ravnanja pri svojem vsakodnevnem delu.

Vodje imajo posebno dolžnost, da dajejo dober zgled skladnosti z načeli ter da s svojim ravnanjem dajejo zgled integritete in lojalnosti. Zlasti morajo zagotoviti, da se ta kodeks ravnanja uporablja in uveljavlja pri vsakodnevnem vodenju podjetja.

Vsakdo, ki krši ta kodeks ravnanja, ne glede na to, za koga gre, mora pričakovati, da bo deležen sankcij v skladu z delovnopravno zakonodajo, vključno z odpovedjo/razrešitvijo. Če družba zaradi kršitev utrpi škodo, bo v zakonsko dovoljenem obsegu uveljavljala odškodninske zahtevke proti odgovorni osebi ali osebam. Če obstaja sum kaznivega dejanja, bo vedno vložena kazenska ovadba.

**10.2 Kontaktna točka za vprašanja v zvezi s kodeksom ravnanja

V primeru vprašanj o kodeksu ravnanja ali negotovosti glede pravilnega ravnanja se je treba posvetovati z neposrednim nadrejenim ali naslednjim nadrejenim na višji ravni. Če to ni mogoče ali ni zaželeno, so vam na voljo kadrovska služba, pooblaščenec za skladnost poslovanja in člani sveta delavcev. Poleg tega se lahko vsak zaposleni brezplačno obrne na našega varuha človekovih pravic.

**Končne določbe

Če pogodba o zaposlitvi ali posebne smernice vsebujejo daljnosežnejše določbe za nekatere posameznike, te določbe ostanejo v veljavi. Še naprej se uporabljajo določbe ustreznih pogodb o zaposlitvi. Upoštevati je treba ustrezna pravila podjetja.

Ta kodeks ravnanja se bo še naprej razvijal in po potrebi izboljševal glede na izkušnje. Zato ga je treba stalno pregledovati in pravočasno revidirati.

Tudi lahko razkrijete zaupne informacije o nepravilnostih v poslovnih transakcijah.

Družba CEWE je zavezana vladnemu zakoniku in iz njega izhajajočim načelom skladnosti. Uspeh našega podjetja že skoraj pol stoletja temelji na zagotavljanju inovativnih izdelkov in storitev pod konkurenčnimi pogoji ter na pošteni obravnavi strank in poslovnih partnerjev. Nezakonite prakse niso združljive z našimi temeljnimi vrednotami in poslovnimi načeli.

Zato smo kot del našega sistema skladnosti razvili kodeks ravnanja, katerega cilj je tudi preprečevanje gospodarskega kriminala. Skladnost s takšnim kodeksom je namenjena zaščiti podjetja pred zlorabami, ki bi lahko povzročile škodo in škodovale ugledu podjetja.

V zvezi s tem smo imenovali zunanjega varuha človekovih pravic, na katerega se lahko zaposleni, poslovni partnerji in tretje osebe obrnejo, če želijo razkriti zaupne informacije o korupciji, goljufiji, kršitvi zaupanja ali drugih resnih nepravilnostih.

državni pravobranilec

Dr. Rainer Buchert

Dr. Buchert & Partner Rechtsanwälte

Bleidenstraße 1

60311 Frankfurt na Majni

Telefon: 069-710 33 33 0

Faks: 069-710 34 44 4

E-naslov: dr-buchert@dr-buchert.de

Spletna stran: https://www.ombudsperson-frankfurt.de/en/

Jezik izberite neposredno na strani v spustnem meniju zgoraj levo.

Dr. Buchert bo vaše težave obravnaval zaupno. Kot odvetnika ga zavezuje poklicna zaupnost, zato bo strogo varoval vašo anonimnost. Posvetovanje vas ne bo stalo nič.

Preberite več o odgovornosti družbe CEWE